Speler cricri04 plaatste een bericht op 24/08 04:15 op het MadWin Forum: Klantenservice. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Ontdek de oude teksten
Oude teksten
Ga op avontuur met Julien Riddle voor de zoektocht naar het langste woord!
Ontdekken
Ontdek de oude teksten
Oude teksten
Ga op avontuur met Julien Riddle voor de zoektocht naar het langste woord!
Ontdekken
Ontdek Catch A Prize Jackpot
Catch A Prize Jackpot spel
Win een Xiaomi Redmi A1 4G-smartphone
Ontdekken
Ontdek Brikz Attack
Brikz-aanval
De Brikz, de gezworen vijanden van Goowiz, zijn terug in dit arcadespel waarin je vaardig moet zijn!
Ontdekken
Ticket naar Gratter Monaco
Aantal resterende tickets :3400 / 3400
Win 200,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  Klantenservice
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹 Ik
denk dat je gelijk hebt, het is me meerdere malen overkomen. Ik
heb een bericht gestuurd en op de dag dat het probleem was opgelost. maar
niets te verwijderen. hoe dan


ook zeer goed idee. jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Dag Allemaal !!!

Ik stel voor om een optie toe te voegen; "Verwijder mijn verzoek" wanneer u een verzoek heeft ingediend bij de klantenservice.

Heel vaak haasten we ons om een verzoek te schrijven, omdat we de feiten en de data van het incident of andere in gedachten hebben ... en toch realiseren we ons soms dat we te snel hebben gehandeld, of dat het probleem in de ondertussen.

In dit geval zouden we in staat moeten zijn om op onze woorden terug te komen en ons verzoek te verwijderen, dit zou de klantenservice vrijmaken.

Dit alles om ook te zeggen dat het goed zou zijn voor de klantenservice om naar een van mijn berichten te kijken met betrekking tot een krediet/participatie-uitwisselingstransactie die zuur voor mij werd!!!!



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden