Speler violetaespana plaatste een bericht op 26/10 07:38 op het MadWin Forum: niet kon spelen?. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Ontdek Cache a Veel - Jackpot
Jackpot verbergen en zoeken spel
Win een Looney Tunes Golden Collection dvd-boxset deel 3
Ontdekken
Ontdek Lekker Junkfood
Lekker junkfood
Ontdekken
Kras Ticket Juke Box
Aantal resterende tickets :7645 / 12000
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Farao
Farao Butin spel
Win een Google Pixel 7A plaatst
Ontdekken
Drago Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :2922 / 3500
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  niet kon spelen?
Loicdem
27/10/2009 10:26:16

Zoals hij zegt, waarschijnlijk een fout op de server, heb je contact opgenomen met madwin? Als je het niet hebt gedaan, doe het dan!

A+🙁y):

royes
27/10/2009 07:21:03

Hallo me c pariel de site was de hele dag in onderhoud dus geen gratis feestje 🎤

crevettedusud
388 
26/10/2009 21:37:55

🙋il moet een verzoek indienen bij de dienst client🙋

violetaespana
26/10/2009 07:38:10

Gisteren 25 oktober was ik in staat om te spelen....er was een gemarkeerde error server....kan je zien wat er gebeurd is en misschien kan ik mijn 15 gratis games hebben dankzij jouw begrip;-)(zingen)



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2026 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden