Speler cricri04 plaatste een bericht op 08/09 19:21 op het MadWin Forum: Verzend geschenk. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Kras Ticket Juke Box
Aantal resterende tickets :10308 / 12000
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Good Adventure Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :4392 / 5000
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Pharaoh
Pharaoh Butin Pharaoh
Win een Acer Aspire 5 A514-55-39C3 14" Fhd Ips SSD-kaart
Ontdekken
Ontdek Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Magalie is terug voor een verborgen vaardigheidsspel
Ontdekken
Ontdek Pharaoh
Pharaoh Butin Pharaoh
Win een Acer Aspire 5 A514-55-39C3 14" Fhd Ips SSD-kaart
Ontdekken

onderwerp:  Verzend geschenk
cricri04
329 
08/09/2010 19:21:26

Hallo iedereen!!

Al mijn geschenken zijn nog steeds "on hold" sinds 20 augustus, inclusief de geschenken uit de winkel (die normaal gesproken binnen 1 tot 2 dagen worden gevalideerd).

Is dit voor iedereen het geval of heeft u sinds 20 augustus kavels gevalideerd of ontvangen?

calop06
611 
02/10/2010 21:43:06

😉😃 Dank u
wel, ik heb mijn cheque ontvangen voor 10 € gevraagd 1 week geleden super Goede avond 🙋
Gefeliciteerd

voor u en een goede voortzetting 🙁y): Heb een leuke avond

🎤

gene212
02/10/2010 13:45:07

😉😃 Dank u
wel, ik ontving mijn cheque voor 10 € gevraagd 1 week geleden geweldig

calop06
611 
27/09/2010 22:37:56

Hallo, 🙋 Ik

heb een bericht ontvangen van de klantenservice (^_^^):

*****
Het is waar dat we een beetje achterop zijn geraakt na de zomersluiting van het bedrijf. Daarnaast hebben we een voorraadprobleem gehad, maar maak je geen zorgen, je winst wordt ontvangen in onze diensten en je zult het binnenkort ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip.

Wij blijven tot uw volledige beschikking.

Met vriendelijke groeten,

het MadWin Team

*****

Ik ben gerustgesteld, ik zal wachten..... Met dank aan alle 🙋🙋 Goede avond 🌹

Dat

is het, dat is het! 🙁y): Goede voortzetting

en goed einde van de avond 🎤

FLOWER971
23/09/2010 17:52:58

Hallo, 🙋 Ik

heb een bericht ontvangen van de klantenservice (^_^^):

*****
Het is waar dat we een beetje achterop zijn geraakt na de zomersluiting van het bedrijf. Daarnaast hebben we een voorraadprobleem gehad, maar maak je geen zorgen, je winst wordt ontvangen in onze diensten en je zult het binnenkort ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip.

Wij blijven tot uw volledige beschikking.

Met vriendelijke groeten,

het MadWin

Team *****

Ik ben gerustgesteld, ik zal wachten..... Dank u allen 🙋🙋



FLOWER971
22/09/2010 13:15:35

Hallo 🙋🙋 Hartelijk dank
voor uw antwoorden 😂😂 Ik zal wachten tot het einde van de maand en dan zal ik contact opnemen met de klantenservice.......
Zie u binnenkort 🙋🙋 🌹🌹🌹🌹

calop06
611 
21/09/2010 21:34:00

Hallo cricri04
Ik heb een geschenk gevalideerd sinds 11 juli, maar dat nog steeds niet verzonden wanneer ik het geschenk al ontvangen heb gewonnen op 19 augustus 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔_Goedere avond Floower.
...........

Neem contact op met de klantendienst voor meer informatie over deze vertraging 🙁y): In

het geval dat een geplakte kopie van de regels wordt gevonden: DreamCentury Entertainment DreamCentury DreamCentury Entertainment, in het

bijzonder als gevolg van een voorraadtekort van een van zijn leveranciers of de reorganisatie of gerechtelijke liquidatie van de laatste, niet in staat om de gekozen of gewonnen partij te leveren door het lid, zal het lid per e-mail en door de klantendienst zo spoedig mogelijk op de hoogte worden gebracht en zijn inkomsten zullen worden vervangen door inkomsten van gelijke of grotere waarde. Deze vervanging kan in natura of in MadPoints worden gedaan (zodat de speler een geschenk van gelijke of grotere waarde kan kiezen in de sectie Geschenken op de MadWin). DreamCentury Entertainment zal in geen geval de equivalente waarde van een partij in contanten overhandigen of inruilen voor andere partijen.

Dus geen zorgen voor u.

Hebben een goede avond 🎤

raphi62200
392 
21/09/2010 20:33:40

Goedenavond, bloem!
Na het bericht van cricri, iets langer wachten of de Klantenservice om meer informatie vragen? En ik kan je geruststellen als een cadeau helaas niet op voorraad is, MadWin zal je terugbetalen.
Een goede avond hebben

cricri04
329 
21/09/2010 16:53:01

Hallo Bloem,

van mijn kant, alles is weer normaal. Na contact te hebben opgenomen met de klantendienst, werden mijn batches gevalideerd en de volgende dag verstuurd!

Als uw batch gevalideerd is, is er geen probleem..... waarschijnlijk een voorraadtekort, maar ik weet zeker dat het team er al op zit. Als u vindt dat de tijd te lang is, kunt u altijd proberen om te zien wat er in uw specifieke geval gebeurt door contact op te nemen met de klantenservice.

FLOWER971
21/09/2010 15:44:28

Hallo cricri04
Ik heb een geschenk gevalideerd sinds 11 juli, maar dat nog steeds niet verzonden wanneer ik het geschenk al ontvangen heb gewonnen op 19 augustus 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden